Szöul, az MBA és minden más

2009: ...avagy hogyan boldogulok egy ajándék MBAvel?! Az utazás és azon is túl. (Végülis tanulni jöttem...) Kéretik kevert műfajra számitani, tekintettel blog-írási rutintalanságomra valamint lelkes emailezesi szokásaimra. Vagyis: érezzetek magatokat megszólítva! Az extrák közt: "Napi furcsa" rovat: mindennapi betevő húsevőknek és vegetáriánusoknak a "nem úgy van, mint otthon" étlapról. 2010. Hazatérés Budapestre. Új rovat: napi szép

Pontos idő: Szöul

Pontos idő: Budapest

Friss topikok

Innen vagytok, Kedves Látogatók!

Május 16-17: Atherton Tablelands, Yorkeys Knob, Cairns - és a medence alakja...

2009.05.31. 13:50 HippoKriszta

Az ausztrál túra utolsó két napját Éliásszal, utolsó két éjjelét Rob-bal töltöttem. Rob egy californiai fiatalember, akivel a hajóról visszatérve ismerkedtünk meg. Azonnal stratégiai partnerséget kötöttünk, minthogy neki volt egy fölös ágya a szobában, nekem meg…

Szólj hozzá!

Majus 11-13/14-15: The Great Barrier Reef

2009.05.28. 04:20 HippoKriszta

Majus 11en hetfon vegre vizre szalltunk! Kulonbozo time management megfontolasok nyoman 3 napos utat terveztunk 11 merulessel.Jopar oranyi hajokazas utan meg is erkeztunk a Hastings Reefre, ahol a napirend szerint eloszor csak snorkelezhettunk, majd az ebed es az eligazitas utan johettek a…

1 komment

Május 9-10: Undara, az outback, goldfish race

2009.05.25. 08:56 HippoKriszta

Szombaton reggel repülőre ültünk és eljutottunk egészen Townsville-ig.A tervek szerint a Yongala nevezetű hajón merülünk volna, ami az 1910'es években süllyedt el, de az időjárás itt sem igazán kedvezett nekünk... Hosszas szerencsétlenkedés után kiderült, hogy sok értelme…

2 komment

Május 7-8: Hunter Valley, Port Stephens

2009.05.25. 04:29 HippoKriszta

A közel van a térképen, de igazából rémesen messze van Sydneytől felismerés újabb példája a családi Hunter Valley túra volt. Misi ragaszkodott hozzá, hogy menjünk borvidékre az út során és a Hunter Valley volt a legelérhetőbb célpont.Nem mondhatom magamról, hogy…

1 komment

Május 6: Blue Mountains

2009.05.25. 03:01 HippoKriszta

Újabb hajnali negyed 5ös ébredés után újabb csodálatos vonatút állt előttünk! Ezúttal eukaliptuszerdők és az ősz fantasztikus színei fogadtak bennünket a Blue Mountains nemzeti park felé haladva.A Blue Mountains Nemzeti Park Sydneytől kb. 2 órányira található hatalmas kanyon,…