Szöul, az MBA és minden más

2009: ...avagy hogyan boldogulok egy ajándék MBAvel?! Az utazás és azon is túl. (Végülis tanulni jöttem...) Kéretik kevert műfajra számitani, tekintettel blog-írási rutintalanságomra valamint lelkes emailezesi szokásaimra. Vagyis: érezzetek magatokat megszólítva! Az extrák közt: "Napi furcsa" rovat: mindennapi betevő húsevőknek és vegetáriánusoknak a "nem úgy van, mint otthon" étlapról. 2010. Hazatérés Budapestre. Új rovat: napi szép

Pontos idő: Szöul

Pontos idő: Budapest

Friss topikok

Innen vagytok, Kedves Látogatók!

Hálaadás kihívás - megfejelve, újrapostolva

2014.12.22. 11:29 HippoKriszta

A legnépszerűbb közösségi portálon kaptam egy kihívást, hogy 7 napig osszam meg minden nap, hogy aznap miért vagyok hálás. Tetszett a dolog, mert noha hálát adni nem kihívásoknál "kell", mégis, jó néha azt, amit amúgy is teszel máshogy tenni. Kiírni, kiénekelni, kitáncolni és ezáltal akár meg is osztani. Így osztom most meg az elmúlt 7 nap hálaadását Veletek is. 

A mai hálaadásom pedig az, hogy sem ebben a 7 napban, sem soha máskor nem kell gondolkodnom azon, miért is adjak hálát. Az élet szép, hát kinek is magyarázzam? 

Nagyon boldog karácsonyt mindenkinek!

vizilo_csoki.jpg

Gratefulness day challenge day 1: Kontextus:Van egy olyan reggeli szokasunk otthon,h mig Anyu nem jon be reggel a teammal,addig nem kelek fel.  Behozza es tobbnyire gyorsan kimegy,h tenyleg felkeljek.Nos amiert halas vagyok,h hetfon reggel is bejott a teammal,majd mikor epp arra gondoltam,milyen jo lenne,ha visszajonne es meg egy kicsit odaulne az agy szelere bejott ujra.  Buktam egy vonatot,de szuperul indult a het;)

Gratefulness challenge day 2: hálás vagyok kolleganőmnek a saját gyártmányú marcipán bébivízilóért - az ötletért,kreativitásért,kitartásért és megvalósításért,herce-hurcáért!A csokis fül a kedvencem!Egyszerűen tökéletes!

hello_wood_2014.jpg

Gratfulness challenge day3: ma az Internet létezéséért vagyok hálás. Megint megmentette a napomat, mert pár óra alatt eladtam a jegyeimet A Diótörőre. Azért is hálás vagyok, hogy mikor elvittem a jegyeket a megbeszélt helyre tettem egy kis kitérőt a Hello Wood karácsonyfája felé az Erzsébet téren a harmadik céges vacsorára tartva a héten. Az installáció már megint remek és hálás vagyok, hogy olyan szerencsés vagyok, hogy szeretett Budapestemen élhetek és dolgozhatok. (* Itt minden egyes félmondat megérne még egy külön-külön bejegyzést. A Net, a külföldiek, akiknek eladhattam a jegyet, a céges vacsora - a cég és a remek kollegák -, a karácsonyfa, melyről már olyan sokan szóltak és Budapest, Budapest, Budapest, a csodás...)

lufi.jpg

Gratefulness challange day 4: Ma es december elso 24 napjan halas vagyok,h olyan szerencses vagyok,h ket adventi naptarat is nyithatok minden nap,benne jobbnal jobb ajandekokkal - a tonhalkremtol a mosolygos lufiig ;)

vonat.jpg

Gratefulness challange day5: Halas vagyok az osszes sofornek,aki ezeket a mammutokat,vonatokat,troli/buszokat,villamosokat vezeti!Koszonom,h biztonsagban elvisznek mindenhova,amig en anelkul,h a forgalommal kellene torodnom ehetem a reggelimet,olvashatok,netezhetek,telefonalhatok.Az Isten aldja meg valamennyiuket a turelmukert! A soforoknel tartva pedig halas vagyok azert is,h van kit hazavarnom kulfoldrol karacsonyra.Kedves Baratok odakintrol,mindig Ti vagytok a legszebb ajandek! Ma kulonoskeppen is gondolok egyikukre,aki epp hozza haza a csaladot. Biztonsagos utat!

Gratefulness challange day6: Hálás vagyok az összes kereskedőnek, boltosnak, salesesnek, ügyfélszolgálatosnak, futárnak. Nem tudom mi történt Veletek idén karácsonykor, de teljes szívvel, odafigyeléssel, lelkesedéssel fogadtok mindenfele amerre járok még így, a karácsony előtti utolsó napokban is. Legtöbbetek hosszabb munkaidőben dolgozik manapság, sokan 12 órát álltok az kirakodóvásárokban a, mégha az ilyenkor megszokotthoz képest melegebb is, de mégis, hideg időben és mégis mosollyal és teljes körű információkkal fogadtátok a leglököttebb kérdéseket is, fáradhatatlanul válaszolva rájuk. Boldog karácsonyt és jól megérdemelt pihenést Mindannyiótoknak!

Gratefulness challange day7: Az unokatesok c. kepert...és az egész drága családért. Nincsenek szavak.

unokatesok.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kriszta-in-korea.blog.hu/api/trackback/id/tr166920165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása