Szöul, az MBA és minden más

2009: ...avagy hogyan boldogulok egy ajándék MBAvel?! Az utazás és azon is túl. (Végülis tanulni jöttem...) Kéretik kevert műfajra számitani, tekintettel blog-írási rutintalanságomra valamint lelkes emailezesi szokásaimra. Vagyis: érezzetek magatokat megszólítva! Az extrák közt: "Napi furcsa" rovat: mindennapi betevő húsevőknek és vegetáriánusoknak a "nem úgy van, mint otthon" étlapról. 2010. Hazatérés Budapestre. Új rovat: napi szép

Pontos idő: Szöul

Pontos idő: Budapest

Friss topikok

Innen vagytok, Kedves Látogatók!

Mintamarketing

2009.11.12. 04:11 HippoKriszta

A Pepero hosszu, csokis ropi.

A Lotte, a helyi mindenes, 1983 ota gyartja.

A Pepero Nap 11.11en, masodik Valentin napkent van szamontartva a naptarban.

A parok ilyenkor Peperot ajandekoznak egymasnak.

A Lotte tagadja, hogy o inditotta volna el az oruletet.

Ok csak erzekeltek, hogy 11.11 korul tobb Pepero fogy.

Mivel a 11.11 eppen 4 szal ropi egymas mellett: II II

Zsenialis ^^

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kriszta-in-korea.blog.hu/api/trackback/id/tr831519409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nofrit 2009.11.12. 08:25:24

Imádom^^
Igaz, én Párizsban szereztem be belőle rengeteget :) Sokkal olcsóbb volt, mint itthon bármelyik ázsia-boltban...

myrtill 2009.11.12. 16:54:01

van nyugati verziója is, a mikado, nem kell ezért ázsiai boltba menni :) meg a japóknál is ott van.
(és én is odavagyok érte, bár mostanában csökkentettem az adagot)

Nofrit 2009.11.13. 09:19:35

@myrtill: hol veszed a nyugati verzióját? Mert én eddig nem botlottam bele sehol se... :$

myrtill 2009.11.25. 09:57:10

ausztriában :-/ de finom nagyon, bár csak ezért kimenni valóban felesleges. annyira jó ázsiai boltok vannak viszont már bécsben, hogy nagyon.
süti beállítások módosítása