Szöul, az MBA és minden más

2009: ...avagy hogyan boldogulok egy ajándék MBAvel?! Az utazás és azon is túl. (Végülis tanulni jöttem...) Kéretik kevert műfajra számitani, tekintettel blog-írási rutintalanságomra valamint lelkes emailezesi szokásaimra. Vagyis: érezzetek magatokat megszólítva! Az extrák közt: "Napi furcsa" rovat: mindennapi betevő húsevőknek és vegetáriánusoknak a "nem úgy van, mint otthon" étlapról. 2010. Hazatérés Budapestre. Új rovat: napi szép

Pontos idő: Szöul

Pontos idő: Budapest

Friss topikok

Innen vagytok, Kedves Látogatók!

Ápisz rovat

2009.03.12. 10:51 HippoKriszta

A mai furcsa tárgy a 3 lyukú lyukasztó. Enélkül itt aztán tényleg nem lehet élni. Én otthon a 4 lukra szavazok és most jól megjártam a 4 lyukas füzettel, amit hoztam magammal meg a 4 lyukú lefűző mappával...

Merthogy itt nyilván a jegyzettömbök, füzetek, mappák is 3 lyukúak. És ez a szörny, amivel elő lehet állítani a megfelelő mennyiségű lukat, hatalmas!!!

További Ápisz furcsa ugye a füzet, amiben írni tanulnak (meg én is ugye... lásd a Küriszütinás bejegyzést.)

Nálunk a sűrű vonalas (3?) használatos erre, itt a hatalmas kockák (négyzetek), merthogy kicsi Hangeul-lal írni nem könnyű...

Kockás füzet nincs is! Abba végépp nem férne bele semmilyen írásjel. Az alapbeállítás tehát vonalas, többféle vonaltávval - 7 illetve 8 mm. Az otthoni sztem 5-6...

A matekfüzet is izgalmas, mert abban a lap 1/3a üres, oda lehet az ábrákat rajzolni. A maradék 3/4 természetesen vonalas...

Jó, jó, megmondom a tegnapit is. Egyrészt itt sem túl megbízható az időjárás-előrejelzés, mert egész nap nem esett. Plusz nekem amúgy sincs esernyőm, uhogy több dolog miatt sem tudtam használni ma: az esernyő-csomagolót.

Fogod az esernyődet mikor belépsz az épületbe, összecsukod és egy rutinos mozdulattal bedugod a gép tetején a zacskó szájába (ha mini, akkor a kicsibe, ha nagy, akkor értelemszerűen a nagy vájatba) és kihúzod. Egy műanyag bugyiba csomagolva! Így aztán nem csöpög semerre :-) (Környezetvédelmi megfontolások jöhetnek a komment rovatba megint :-))

A kuka mellette egy közönséges kuka.. Valóban lehet kifele menet használni az esőbugyi kidobására.

És ha már "bugyi". A műanyag tasakok, amikben a papírokat lehet lefűzni engem otthon mindig felbosszantanak, mert 8-10 lap után már nem fér bele semmi, csak, ha meghajlik. A koreaiaknak kicsit több esze van annál, hogy ilyen félig használhatatlan bugyit gyártsanak, úhogy itt 20-25 lap is kényelmesen elfér egy bugyiban, mert nagyobb a lelkem :-)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kriszta-in-korea.blog.hu/api/trackback/id/tr33997491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Judy.hu 2009.03.13. 05:59:58

Nahát! Ha hiszed, ha nem, az esernyő bugyizás is eszemben volt! Azért vetettem el, mert a fotó alapján nem tudtam elképzelni, hogyan válik le a teteje. Az nem jutott eszembe, hogy ez a tárgy gép is lehetne akár. De tényleg jópofa!
süti beállítások módosítása