Szöul, az MBA és minden más

2009: ...avagy hogyan boldogulok egy ajándék MBAvel?! Az utazás és azon is túl. (Végülis tanulni jöttem...) Kéretik kevert műfajra számitani, tekintettel blog-írási rutintalanságomra valamint lelkes emailezesi szokásaimra. Vagyis: érezzetek magatokat megszólítva! Az extrák közt: "Napi furcsa" rovat: mindennapi betevő húsevőknek és vegetáriánusoknak a "nem úgy van, mint otthon" étlapról. 2010. Hazatérés Budapestre. Új rovat: napi szép

Pontos idő: Szöul

Pontos idő: Budapest

Friss topikok

Innen vagytok, Kedves Látogatók!

Az esti órák hatásáról a költségvetésemre

2009.02.19. 07:51 HippoKriszta

Heti két esti órám van: keddenként a humánügyekkel, csütörtökönként a számvitel rejtelmeivel vagyok elfoglalva, 19:00 és 22:30 óra között.

Minthogy a villanyszámlán való spórolás nem a saját költségvetésemben jelenik meg, joggal kérdezhetitek, hogy akkor milyen egyéb hatásra lehet?

Nos napi furcsaként: az esti órákon van "vacsi". No nem hétfogásos, de nekem elég.

Lehet választani a nyugatias szendvics (tönnyire tonhalas) és a koreai "sushi" között. Utóbbi a kimbap, vagyis a hínárba/algába csomagolt rizstekercs halakkal és zöldségekkel. Sztem szuper! Ő a szendvics helyi megfelelője! Felszeletelve vagy nem felszeletelve kapható, mindkét verzió megehető pálcika nélkül is - mint egy kiflis szendvics. Kísérőnek szintén lehet választani a nyugati és a keleti íz között: a Coca-Cola minden este csúnyán alulmarad a zöldteával szemben...

És én ezzel tényleg jól elvagyok vacsira - heti kétszer. Otthon fedezi a tandíjad vagy a fejkvóta az estisek etetését?! 

(A könyvtáros bejegyzésben pótoltam a képhiányt!)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kriszta-in-korea.blog.hu/api/trackback/id/tr95952157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Judy.hu 2009.02.20. 19:36:18

Hahó!
Van ott valaki?!
Én nem értem rá ma téged olvasni, de te attól még írhattál volna!

Miguel el Grande 2009.02.21. 21:48:12

Csatlakozom az előttem szólóhoz; új bejegyzést kér a nép! :-)
süti beállítások módosítása