Szöul, az MBA és minden más

2009: ...avagy hogyan boldogulok egy ajándék MBAvel?! Az utazás és azon is túl. (Végülis tanulni jöttem...) Kéretik kevert műfajra számitani, tekintettel blog-írási rutintalanságomra valamint lelkes emailezesi szokásaimra. Vagyis: érezzetek magatokat megszólítva! Az extrák közt: "Napi furcsa" rovat: mindennapi betevő húsevőknek és vegetáriánusoknak a "nem úgy van, mint otthon" étlapról. 2010. Hazatérés Budapestre. Új rovat: napi szép

Pontos idő: Szöul

Pontos idő: Budapest

Friss topikok

Innen vagytok, Kedves Látogatók!

Fűtenger, őserdő

2012.12.17. 16:49 HippoKriszta

A reggeli induást ismét bearanyozta a néni, aki az esti produkció után még reggelre is tartogatott meglepetéseket, de a reggelivel ennek a kis epizódnak végépp búcsút mondtunk, nekiindulva walesi tájak további kincseinek felfedezésének.

white sands.jpg

Elsőre White Sands-re néztünk ki, de sajnos a homok, tekintettel a dagályidőszakra éppen kevésbé volt vakító fehér, de itt is megvolt a kutyasétáltatós klasszikus :)

Angle a tipikus walesi minivároska a szokásos csodás rendezettséggel. Körbesétáltuk minden kis zugát a kis "félszigetnek" a város körül, némileg elszörnyedve a kevéssé odaillő, olajfinomító(szerű) megamonstrumon, mely a lehető legatipikusabb tereptárgya volt a valaha volt walest felfedezéseknek.

fresh water esat.jpg

Fresh Water Eastben azonban helyreállt a világ rendje! Végtelennek tűnt a dimbes-dombos táj, a fű hullámzása az erős szélben pedig elmosta az óceán és a szárazföld határait. A parton furcsa színű kövek - és igen, a kutyasétáltatók vártak minket!

Lilly Pondnak is adtunk egy esélyt ezután, de persze a vízililiomok november közepén már inkább visszabújtak a tó aljára. Így jártuk ám a híddal is, ahol a szárazlábbal átkelésre is tettünk egy egészen értékelhető kísérletet. A tengerparthoz itt egy kis ér mentén jutottunk ki. Ez a látvány volt nekem a túra csúcspontja. Mögöttünk, mellettünk őserdei bujaság, mellettünk a fürge, hűs vízű csermely, előttünk a homoktenger, mögötte a sziklacsúcsok és csak sejted, hogy a tenger is ott vár!

cawl.jpgAz estét a cawl (ejtsd: cowl), a helyi konyha leves-remeke zárta, mely némi hús mellett mindenféle (idény)zöldségeket tartalmaz (itt keresem azt, aki meg tudja mondani, mi az a rutagaba).

Dél-walesi kirándulásunk után még egy kicsit Aberystwth-et is megnéztük közelebbről, elsétáltunk a promenád legeslegeslegvégére meg a másikra is. Megtapasztaltuk apróságunkat a természet hatalmas erőinek karjaiban, bekukkantottunk néhány otthonba, majd felkaptattunk az egyetemre, míg másnap aztán jött az újabb 12 óra, ami persze mindezek után meg se kottyant, pláne, hogy közben szereztünk egy remek utitárs-könyvet az egyik charity shopban!

i love.jpgbari.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.