Szöul, az MBA és minden más

2009: ...avagy hogyan boldogulok egy ajándék MBAvel?! Az utazás és azon is túl. (Végülis tanulni jöttem...) Kéretik kevert műfajra számitani, tekintettel blog-írási rutintalanságomra valamint lelkes emailezesi szokásaimra. Vagyis: érezzetek magatokat megszólítva! Az extrák közt: "Napi furcsa" rovat: mindennapi betevő húsevőknek és vegetáriánusoknak a "nem úgy van, mint otthon" étlapról. 2010. Hazatérés Budapestre. Új rovat: napi szép

Pontos idő: Szöul

Pontos idő: Budapest

Friss topikok

Innen vagytok, Kedves Látogatók!

DPS-KUL-PNH

2009.09.30. 03:27 HippoKriszta

Olyan utam soha nem volt még, ahol annyit repkedtem volna, mint a Dél Kelet Ázsia túra során. Átszállással mentem Jakartába, ami már eleve 2 és úgy is jöttem vissza Hanoibol, de a végső szám 11 repülőutat mutatott.

És nem szakadt rám a bank, csak "Now everyone can fly" szlogennek van igaza. Igen, mindenki repülhet, ugyanis a Jakarta-Yogyakarta valamint a Denpasar-Kuala Lumpur/Kuala Lumpur-Phnom Pehn útvonalakra komoly 88 USDt fizettem a jegyeimért. Majd 58 USDt Siem Riep-KL es KL-Vientiane viszonylatokra. Vagyis 5 jegyért 4 ország között összesen 146USDt, ami mai árfolyamon számitva 27000 Ft...

A már-már csodaszámba menő ajánlatokat az AirAsianak lehet köszönni, aki Kuala lumpuri központtal a térségben szinte mindenhová elvisz. Mindent intézhetsz a Neten, csak azt fizeted, amit fogyasztasz is, barátságosak a légiutaskísérők, finom a kaja, tiszták a gépek és estemben 100%ban pontosak is voltak a járatok. Nem is véletlen, hiszen a világ legjobb fapados légitársaságával állunk szemben, akinek mostmár Londonba is vannak járatai - hasonlóan elképesztő árakon.

Nos Denpasar(DPS)-Kuala Lumpur(KUL) között John-nal utaztam, hogy a 6 órás átszállásom első 2jében egy reggeli meghívás kertetében kitárgyaljuk az USA, Magyarország és Dél-Kelet Ázsia történelmét dióhéjban. Majd újabb gépre szálltam, hogy eljussak végre Kambodzsába, ahol egy 15 éves álom egy jelentős részét igyekeztem valóra váltani Angkor templomainak meglátogatásával.

De addig is. A gépből ez a látvány fogadott. És igen, itt már a szárazföld felett vitt az Air Asia gépe Phom Pehn(PNH) felé. Az igazán esős évszak beállta ELŐTT!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kriszta-in-korea.blog.hu/api/trackback/id/tr551417316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása