Szöul, az MBA és minden más

2009: ...avagy hogyan boldogulok egy ajándék MBAvel?! Az utazás és azon is túl. (Végülis tanulni jöttem...) Kéretik kevert műfajra számitani, tekintettel blog-írási rutintalanságomra valamint lelkes emailezesi szokásaimra. Vagyis: érezzetek magatokat megszólítva! Az extrák közt: "Napi furcsa" rovat: mindennapi betevő húsevőknek és vegetáriánusoknak a "nem úgy van, mint otthon" étlapról. 2010. Hazatérés Budapestre. Új rovat: napi szép

Pontos idő: Szöul

Pontos idő: Budapest

Friss topikok

Innen vagytok, Kedves Látogatók!

Majus 3: Sydney - Bondi Beach

2009.05.20. 14:39 HippoKriszta

Megérkezésem után azonnal Misi keresztapasága felé vettük az irányt, ugyanis az egész utunk apropóját a keresztelő képezte. Furcsa volt Ausztráliában is magyarul beszélni, merthogy a család/baráti kör több tagjának is volt valami magyar kötődése. Otthonról vándoroltak ki régen vagy pár éve nagy-nagy reményekkel, amik azért úgy tűnt valóra is váltak.

A következő program az étel/ital fesztivál volt, amit tele pocakkal persze nem annyira tudtunk kiélvezni, ellenben megtaláltam a hazavezető utat, illetve az alábbi tábla elég mellbevágóan szembesített azzal is, hogy mennyire a világ végén is vagyok! Tessék a német városok távolságára és IRÁNYÁRA figyelni!

 

Az első napom fő meghatározó élménye azért mégis az, hogy vissza kellett csöppenni a nyugatba. És rémesen nehezen ment! Hiányzott Ázsia, a szagok, a ferde szemek, a nyüzsgés! Főleg a nyüzsgés! Igen, értem én, hogy élnek emberek Sydneyben és egy nagyváros, de összességében azért mégiscsak az a helyzet, hogy 20 millió ember él egy Európánál nagyobb területen! Nekem tehát sok város halott, vagy nagyon élettelen volt :(

A "megérkezés" pillanata a híres nevezetes Bondi Beachen jött el. Olyan csodálatos fények voltak, amikhez hasonlót csak nagyon ritka pillanatokban láttam Skóciában (Plazi Mester,  a kedvenc képeden a Balmoral Hotelről pl.). Tehát a Bondi Beach a lemenő nap fényében egy csoda volt! A korlátozott számú szörfös mellett számos vérprofi görkorishoz volt szerencsénk, mígnem elérkezett a tipikus eledel, a fish&chips elfogyasztása vacsira - egy török étteremben.

Hazafelé még körbesétáltuk az ún. The Rockot, avagy az óvárost, amit én kis utcák sorának képzeltem, de Ausztráliában a kis utcák is hatalmasak! Az estét a Harbour Beach és az Operaház árnyékában sörözve zártuk, majd hazahajóztunk Manlybe/North Narabeenbe.

Napi koreai furcsa. A sajtért nem véletlen voltam hálás Sydneyben. Errefele ugyanis jellemzően nem terem sajt a boltokban. Lapka és befejeztük. Sajtpult még a Tescoban sincs, talán a Shin Seageben, ami a luxuscikkek boltja el lehet csípni egy-két félét :(

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kriszta-in-korea.blog.hu/api/trackback/id/tr181133512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Judy.hu 2009.05.21. 21:33:12

Egészen olyan szemmel járod a világot, mintha én lennék te! Nekem ugyanezek okoztak volna felejthetetlen élményt!
Köszönöm, hogy behozod a világot a szobámba egy röpke pillanatra!
süti beállítások módosítása