Szöul, az MBA és minden más

2009: ...avagy hogyan boldogulok egy ajándék MBAvel?! Az utazás és azon is túl. (Végülis tanulni jöttem...) Kéretik kevert műfajra számitani, tekintettel blog-írási rutintalanságomra valamint lelkes emailezesi szokásaimra. Vagyis: érezzetek magatokat megszólítva! Az extrák közt: "Napi furcsa" rovat: mindennapi betevő húsevőknek és vegetáriánusoknak a "nem úgy van, mint otthon" étlapról. 2010. Hazatérés Budapestre. Új rovat: napi szép

Pontos idő: Szöul

Pontos idő: Budapest

Friss topikok

Innen vagytok, Kedves Látogatók!

Victoria

2009.05.01. 09:00 HippoKriszta

A héten már másodszor sikerült ellátogatnom fodrászhoz. Az előzetes terveimben hajnövesztési stratégia szerepelt, de gyorsan rá kellett jönnöm, hogy ebben én nem vagyok elég kitartó. Ígyhát nem volt más hátra, mint megkeresni a legközelebbi fodrász szalont...

Ellenben akármilyen lelkesen tanultam is koreaiul, odáig, hogy pontosan milyen fazonú hajat is szeretnék, szeretném-e, hogy ki legyen vágva a fülem mögött, hol van a választékom és egyáltalán RÖVIDet szeretnék..., hát idáig nem jutottam el.

Uhogy nem kis alkudozást folytatva magammal arról, hogy legfeljebb mennyire lehetek sznob, arra jutottam, hogy nagyon... Mert abban sem nagyon bízhattam, hogy a katalógusokban lesz rövid női haj. Mert rövid hajú nőt én még itt nem láttam.

Az egyetlen lehetőségnek tehát az tűnt, ha viszek magammal egy képet: Ilyet akarok!

A sznobizmus pedig ott csúcsosodott ki, hogy a mintahajat Victoria Beckham fejéről vadásztam! Hot short haircut! Erre úgy 10.000 találatot is kidob a google, szóval volt miből választanom. Tehát hónom alá csaptam Victoriat es nekiindultam a fodrászatoknak...

Mit tesz Isten, még egy angolul valamennyit pötyögő leányzót is találtam, akinek persze a második kérdése az volt, hogy Victoria-e a kedvenc sztárom..

A mim?! Ilyen kategóriát én nem ismerek. De ez itt kérem Korea, ahol ha Victoria lenne a kedvenced, (bár illenék, hogy koreai kedvenced legyen) akkor az összes iskolai füzetedtől az alsógatyádig, poharaidig, pénztárcádig és a metrókártyádig bezárólag mindent megvehetsz a kedvenced fotójával. Igen, még azt is! Gondoljatok bármire!

Szóval miután Victoria és az én viszonyomat a sztár-rajongó dimenzióból sikerült kellő számú csalódott sóhaj mellett a "hajviselet modell-hajvágásra vágyó csaj" kategóriába visszaterelni, nekifogtunk végre a vágásnak. Második körre már egész rövid is lett! Egyszerűen annyira lehetetlen itt egy rövid hajú nő, hogy a leányzó nem akarta levágni a hajamat! Második nekifutásra viszont egész jó lettem, bár Victorira még nem hasonlítok most sem eléggé. :(

További furcsa a hierachikus társadalmi berendezkedés fodrászat-béli megnyilvánulása. A hajmosó=fodrász mondjuk az egyik helyen igaz, a másikon hamis állításnak bizonyult, de a leplet a vendég köré tekerni előtte, utána, a vendég arcáról, tarkójáról a hajat lesöpörni a kis szivaccsal, azt a Mester nem csinálhatja. A tanoncok ott állnak, kb. vigyázban mikor már a vége felé tart az alkotási folyamat és mindent eltakarítanak a Mester után...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kriszta-in-korea.blog.hu/api/trackback/id/tr251096877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása