Szöul, az MBA és minden más

2009: ...avagy hogyan boldogulok egy ajándék MBAvel?! Az utazás és azon is túl. (Végülis tanulni jöttem...) Kéretik kevert műfajra számitani, tekintettel blog-írási rutintalanságomra valamint lelkes emailezesi szokásaimra. Vagyis: érezzetek magatokat megszólítva! Az extrák közt: "Napi furcsa" rovat: mindennapi betevő húsevőknek és vegetáriánusoknak a "nem úgy van, mint otthon" étlapról. 2010. Hazatérés Budapestre. Új rovat: napi szép

Pontos idő: Szöul

Pontos idő: Budapest

Friss topikok

Innen vagytok, Kedves Látogatók!

Az egészséges blogoló

2009.03.26. 17:04 HippoKriszta

Nos tegnap azt a furcsa hírt kaptam az egyik magyar sráctól, hogy a másik magyar srác koreai szobatársa szerint én egészséges vagyok..

Nos, mint a medical check up óta tudjuk, a testtömeg-indexem optimális (és hiába eszem rengeteg kimchit meg tengeri herkentyűt, úgy tűnik még őrzöm is :-)). De hogy mivégre lettem "healthy women"nek kikiáltva éjjel 3/4 12kor, azt nehéz volt megérteni...

Ma ráadásul még 10ed magammal 2,5 órán keresztül modellt is álltam a suli új brossúrájához, uhogy felette összeesküvés szaga kezdett lenni a dolognak.

Estére viszont napvilágot látott az igazság: miszerint itt egy koreai fiú legfeljebb addig mehet el bókolásban egy nőnek, hogy azt mondja neki: egészséges vagy.

Így aztán most nagyon egészségesnek és szupernőnek is érzem magam egyszerre :-) Ezért nem alszom még hajnali 1kor sem :-)

Ps: vasárnap ha jól sejtem előre állítjátok az órát. Tegnapi pótfurcsaként jelzem, hogy Koreában nincs téli/nyári óraátállítás, így újra kell tanulni az időeltolódást, ami hétfőtől tehát 7 óra lesz :)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kriszta-in-korea.blog.hu/api/trackback/id/tr771027328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Miguel el Grande 2009.03.27. 02:05:52

Aztán vigyázz, nehogy közben a hátad mögött megkérjék édesanyádtól a kezed! :-)
süti beállítások módosítása