Szöul, az MBA és minden más

2009: ...avagy hogyan boldogulok egy ajándék MBAvel?! Az utazás és azon is túl. (Végülis tanulni jöttem...) Kéretik kevert műfajra számitani, tekintettel blog-írási rutintalanságomra valamint lelkes emailezesi szokásaimra. Vagyis: érezzetek magatokat megszólítva! Az extrák közt: "Napi furcsa" rovat: mindennapi betevő húsevőknek és vegetáriánusoknak a "nem úgy van, mint otthon" étlapról. 2010. Hazatérés Budapestre. Új rovat: napi szép

Pontos idő: Szöul

Pontos idő: Budapest

Friss topikok

Innen vagytok, Kedves Látogatók!

A birthday like no other - A Sri Lankához vezető út

2012.08.21. 15:57 HippoKriszta

Történt ugyanis, hogy kerek születésnap közeledett. Nekem meg az az ötletem támadt, hogy valami nagy meglepetéssel kell előállnom Édesanyámnak, ami leginkább talán egy közös, egyre ritkábban látott lányával történő utazásban ölthetne testet - lévén az időnként már-már krónikusnak nevezhető utazásmániámat is javarészt neki köszönhetem.

Szóval elővettem a Földgömböt - úgy két éve :) - meg lelkesen kagylóztam, hogy mik is Anyuka éppen aktuális álmai és terveztem. Kezdetben egy Skandináv túrát, majd egy Portugália és környékét, de előbbi- noha megvolt a komplett útvonalterv - egyre ritkábban tűnt fel a kívánságlistán, utóbbit meg én nem találtam eléggé "impozánsnak", mígnem januárban egyik nap épp "nekiindulni" támadt kedvem, amikor másnap bejelentkezett a Koreában megismert Sri lankai szobatársam, hogy nem megyek-e Sri Lankára mostanság. A telepátia mindenekfeletti erején elcsodálkozva rögtön fel is kiáltottam, hogy "Képzeld Anyu, írt Farzan", mire Anyuka a századmásodperc töredéke reakcióidővel visszakérdezett, hogy "És?Megyünk Sri Lankára?" :)

Nos, hogy mennyire gondolta akkor, hogy ennek az lesz a vége, hogy megyünk, azt nem tudom, de mentünk :)

korhinta.pngPersze volt azért még némi fejtörés, hogy hogyan legyen az egész móka megszervezve, mikor legyen, hány nap legyen, meg persze mi legyen a tálalás, de innentől már rajta voltunk a Sri Lanka felé vezető úton.

És hogy miért is oda?

Nos, az idézett "párbeszéd" :) mellett volt még pár ok:

- Ugye volt ott ismerős, akit mindketten ismertünk.

- Volt sajnos cunami is egyszer, amikor is Anyu virtuálisan örökbe fogadott egy helyi kisgyermeket.

- Volt ezen felül a cumani okán további személyes családi és iskolai érintettség, rokonunk, barátunk dolgozott Sri Lankán.

- A fentiek kombinációjaként 2009-ben "iskolakezdési" támogatást nyújtott Anyukám két helyi családnak. Az eset a "100 dollár története"ként vált köröttünk ismertté.

Mindezek felett pedig nekem - némileg önző szempontként - kritikus Ázsia-hiányom kezdett lenni.

A születésnap mindezek után meglepetések sorozatával telt és hála az Égnek, Édesanyám is élete (egyik) legboldogabb napjaként jellemezte.

Aztán július végén vonatra pattantunk....

sri lanka_1.jpg

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kriszta-in-korea.blog.hu/api/trackback/id/tr414724289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása