Myrtill kommentjeire tartozom válaszokkal egy ideje:
- a Cherrys Cola szuper! És 100szor jobb, mint ami otthon Cherry Coke néven futott régen! A furcsák közt sorolom még az ananászos Fantát is. És noha a Coca-Cola szinte pont ugyanolyan ízű, mint az otthoni, a Pepsi úgy érezte, hogy az ázsiai piacra mást ízt kever. Ami nekem pl. nem jön be...
- a pottyantós Toi-Toit újrafogalmazom. Guggolós(!)-pottyantós Toi-Toira. Én olyat még tényleg nem láttam... (Se öblítés, se kézmosó amúgy... Madzagon lógatott WC papír az van...) De ez is jellemző persze Koreára. A 21. századi, csak pilótavizsgával használható szuper WC ülőkék mellett a leghagyományosabb gugolós megoldás sem halt ki... És hordanak hanbokot, hajlonganak, kimchi potokkal tele az utca... miközben a a 60 évesnek is kiváló a digitális írástudása...
- Namhanman pedig nem véletlen Korea-szakértő! Igen, a szépségideál itt a fehér bőr köré rendeződik, így lebarnulni tilos! Ennek kapcsán jönnek majd még további furcsák is!